GARANTIE SI POLITICA DE RETURNARE
POLITICA DE RETUR
RETUR GRATUIT IN 14 DE ZILE PENTRU PRODUSELE NEPERSONALIATE!
Daca un produs nepersonalizat achizitionat de la TeAdor.ro nu te multumeste 100% il poti returna in 14 de zile calendaristice de la momentul livrarii/ ridicarii. Trebuie doar sa completezi formularul de retur pana cel tarziu in a 14- a zi calendaristica de la data livrarii/ ridicarii.
Conform O.G. 34/2014, produsele nepersonalizate (fara gravura) se pot returna in ambalajul original (chiar daca acesta este rupt) si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile calendaristice de la primire curierat rapid, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de returnare a produsului. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
a) pentru Comenzile achitate cu card online, prin restituire in contul din care a fost efectuata plata*;
b) pentru Comenzile achitate ramburs, restituire prin virament bancar*.
* Viramentele vor fi realizate in lei, in conturi bancare deschise pe teritoriul Romaniei.
Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea produselor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate. Vanzatorul va returna doar contravaloarea produselor, fara costurile de transport.
In cazul produselor nepersonalizate (fara gravura), care nu respecta normele de calitate si conformitate, Cumparatorul trebuie sa anunte vanzatorul in decurs de maxim 5 zile calendaristice de la primirea produsului, iar Vanzatorul se obliga sa ii inlocuiasca produsul cu unul conform, in decurs de 5 zile calendaristice. Costurile de livrare sunt sustinute de Vanzator, iar Cumparatorul trebuie sa ofere curierului produsul neconform in schimbul produsului refacut.
In cazul produselor personalizate, acestea nu se pot returna, decat daca nu se respecta normele de calitate si conformitate, iar Cumparatorul trebuie sa anunte Vanzatorul in decurs de maxim 5 zile calendaristice de la primirea produsului. Vanzatorul se obliga sa primeasca in atelier produsul neconform, suportand costurile de transport. Imediat dupa primirea produsului va incerca remedierea intr-un interval de timp de maxim 15 zile lucratoare de la sesizarea Cumparatorului. In cazul in care se constata defectiunea si aceasta nu se poate remedia, va inlocui produsul cu unul conform sau va restitui banii doar daca produsul nu se mai afla in stoc/ oferta de produse a Vanzatorului. Contravaloarea in lei va fi returnata in cel mult 30 zile calendaristice de la primire, iar suma inapoiata va include si costurile initiale de transport. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
a) pentru Comenzile achitate cu card online, prin restituire in contul bancar*;
b) pentru Comenzile achitate ramburs, restituire prin virament bancar*.
* Viramentele vor fi realizate in lei, in conturi bancare deschise pe teritoriul Romaniei.
Consumatorul nu este indreptatit sa solicite desfiintarea contractului daca lipsa conformitatii este minora.
Desi se specifica mai sus ca produsele personalizate nu se pot returna decat in conditiile in care nu se respecta normele de conformitate, daca nu sunteti multumit de produsul gravat din motive estetice , va rugam sa ne contactati telefonic la 0788888108 sau pe mail la contact@TeAdor.ro si sa ne sesizati problema. Va asiguram ca vom face toate eforturile pentru a va oferi un produs asa cum vi-l doriti si, in caz de nevoie, vom reface piesa.