Cat costa transportul si cum se face? Livrarea se face prin curierat rapid (FanCourier si SameDay), direct la usa ta sau la un locker daca alegi aceasta optiune de la SameDay. Tarif transport (nu percepem taxa pe km suplimentari pentru nici o localitate din Romania):
Curier rapid : 13.9 lei;
Gratuit pentru comanda mai mare de 169.9 lei
Pot sa platesc cu cardul?
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au codCVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
Siguranta informatiilor dvs. este garantata de faptul ca PlatiOnline nu stocheaza datele confidentiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizatacatre banca procesatoare. In acest fel informatiile dvs. sunt in siguranta.Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul deschimb al bancii dumneavoastra.
În cât timp ajunge comanda?
In mod normal, in 1-2 zile lucratoare comanda este la usa ta.
Acest lucru depinde foarte mult si de momentul din zi in care plasati comanda. Daca plasati comanda la ora 15 nu avem timp sa o realizam in timp util pana cand inmanam coletele curierului.
Exceptie fac perioadele aglomerate, unde termenul de livrare se mareste cu cel putin o zi. (Craciun, Valentine’s Day)
Atentie la sarbatorile legale deoarece de multe ori se fac punti. (ex. Sf. Maria (15 august), pica joi. Cel mai probabil in ziua de vineri curierii nu lucreaza, punandu-ne in postura sa nu putem expedia coletul).
Coletele vor fi livrate la adresa specificata in formularul de comanda, in intervalul orar 09:00 – 17:00.
La data livrarii veti fi contactat/a de catre curier pentru confirmarea livrarii si a altor date necesare livrarii.
Din pacate, in momentul in care coletul a plecat din atelierul nostru nu ne mai putem asuma raspunderea pentru intarzierile ce pot aparea in procesul de livrare efectiv. In schimb suntem prompti in gasirea problemei atunci cand situatia o cere.
Am uitat să adaug un produs, îl pot adăuga ulterior? Contacti-ne cat mai repede. In situatia in care comanda nu a plecat de la noi vom putea adauga si produsul dorit.
Trebuie precizat faptul ca acest lucru poate amana livrarea comenzii cu o zi.
Cum pot returna un produs? Produsele personalizate nu se pot returna decât dacă prezintă un defect de fabricație. (O.U.G. 34/2014: art 16. aliniatul c) Insa, noi dorim ca toti clientii nostri sa fie multumiti, astfel te rugăm se ne contactezi prin email la contact@teador.ro sa analizam daca putem face ceva in aceasta privinta. Produsul are un defect? Trimite-ne o poza cu produsul in 24h de la primirea coletului.
In cazul in care returul (motivul invocat fiind cel de defect) este acceptat, clientul trebuie sa returneze produsul la adresa noastra cheltuielile de transport fiind suportate de TeAdor.ro.
In maxim 2 saptamani de la primirea coletului returnat, Te Ador.ro va returna contravaloarea produsului direct in contul bancar al clientului.
Produsele nepersonalizate (fara gravura) se pot returna in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile calendaristice de la primire, prin curierat rapid, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Costurile transportului fiind suportate de catre Cumparator.
Am greșit ceva la personalizare când am făcut comanda. Pot corecta? Aveti la dispozitie o ora din momentul plasarii comenzii sa ne anuntati daca ati gresit ceva la comanda.
Contactati-ne cat mai repede telefonic, whatsapp (0788888108) sau pe email. Daca produsul nu a intrat in procesul de productie mai putem interveni.
Facturile se atașează în colet? Nu aș dori ca destinatarul să vadă prețurile. Nu, facturile nu sunt puse fizic în colete, în nicio situație.
Noi trimitem facturile în format electronic, doar pe adresa de email a persoanei care face comanda.
Nu doresc să îmi creez cont. Pot face o comandă și fără cont? Da, pe www.teador.ro se pot face comenzi și fără cont.
Completează toate datele necesare în formularul de comandă iar comanda va fi preluată cu succes.
Totuși, îți recomandăm creearea unui cont pentru a ușura procesul de comandă pe viitor.